patch ide.2.2.12.19991014.patch - kam?

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pondělí Únor 7 10:35:26 CET 2000

On Sun, 6 Feb 2000, P.K. wrote:

> no, nejde to :(

Ale ano, len treba davat pozor co to vypisuje a trosku rozmyslat.

>  a kdyz stahnu jadro 2.2.14 napr z
> ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.2/patch-2.2.14.gz,
> tak to muzu pouzit na jiz instalovany RH?

V principe ano, ale mne s tym. napriklad nechodi RAID ...

>  ale stejne tam neni podpora pro HPT controler, takze bych to pak musel
> patchovat jeste jednou?

Takze takto. Stiahnite si rpmko RH kernelu 2.2.14 (z rawhide napr.).
Stiahnite si Hendrickov patch pre dane jadro.
Normalne ho opatchujte. Samozrejme sa to vyreve, za nevie nieco
opatchovat, ale vsetko su to subory pre ine architektury ako i386 (mips,
sparc, alpha ....). Teda aspon v mojom pripade to tak bolo :-). Dolezite
je samozrejme aby vsetky ostatne subory opatchoval bez chyby.
No a potom uz normalny postup: make clean; make dep; ......
Mne to tak chodi, prave som to aplikoval a mam na disku namiesto trapnych
3.9MB/s uzasnych 21.52MB/s :-). Mimochodom ziadne hdparm -hocico to uz
viac neurychlilo, akurat sa mi par krat podarilo zakusnut IDE  ....

S pozdravom

					Robo

*       INTERDATA SLOVAKIA      *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Resetkova 3             *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *