X pri startu

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Pondělí Únor 7 13:43:24 CET 2000

cau,

pouzivam redhat 6.0. system jsem mel zkonfigurovan, ze automaticky po startu
se spusti X, a najednou to nefunguje a zobrazi se pouze graficka obrazovka s
krizem jako kurzorem (normalne se hejbe) a neni mozne se prihlasit.

takze jsem vypnul spusteni X pri startu (myslem jsem, ze je problem v jejich
konfiguraci). zrestartoval pocitac, zalogoval se na konzoli jako root a
spustil X a vse probehlo ok.

netusite nekdo, v cem muze byt problem?
jak nastavit defaultove prostredi (po spusteni startx se spusti gnome, ale
ja chci kde)?

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic