Routovani - kde hledat chybu ? - delsi

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz
Pondělí Únor 7 12:56:13 CET 2000

Dobry den,

 dekuji za odpoved.

> je - ale minimalne mu musite staticky nsatvit default routu na ten
> Linux jinak nebude vedet kam ma posilat pakety co maji jinou adresu nez
> ma na svych interfacec.

 Ano, to je mi jasne. Otazkou zustava, zda je mozne, aby router
daemon na Novell serveru nebezel a presto gated na Linuxu ziskal
                                   ------
informace o vsech segmentech a jejich interfacech na Novell serveru.

                     Mikulas Gangur