Vypalovacka TEAC R58S

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Pondělí Únor 7 15:10:42 CET 2000

Ne ze bych mel zkusenost primo s touhle, ale
nevidel jsem SCSI vypalovacku co by nechodila.
ATAPI  vypalovacky jsou taky bez problemu,
jen se musi prekompilovat jadro s podporou
ATAPI/SCSI emulace.
Pokud by to melo mit nejake nestandardni rozhrani,
tak radeji dal od toho !

--
Ing. Jaroslav Kodet
Nextel Praha