sendmail+offline

Zdenek Herman zherman na volny.cz
Pondělí Únor 7 20:57:13 CET 2000

Mel bych jedne dotazecek
Mam nainstalovany RadHat 6.1 CZ u nas ve firme a vse mi slape OK. Ale dosel
jsem k takovemu malemu problemu. Pripojeni k internetu mam pres pppd (demand
dial) a chtel bych pomoci sendmailu (v8.9.3), aby mi posilal lokalni maily
ihned (intranet) a maily pro ktere se musi pripojit do inetu si daval do
fronty a ja je pak pomoci sendmail -q postu odeslal (treba pomoci Cronu). Jde to
nejak udelat ???
Povedlo se mi nastavit sendmail tak, ze mi posila vsechny
maily do fronty. Bohuzel i ty lokalni - i kdyz o nich vi ze je ma dorucit
lokalne, protoze do logu pise mailer=local. Bohuzel za tim je napsano
status=queued a ja chci aby tam bylo napsano status=sent a aby to fungovalo.

Diky za rady

Zdenek Herman
zherman na volny.cz