IP TRAFFIC ANALYZATOR

Martin Kalenda mkalenda na email.cz
Pondělí Únor 7 23:04:48 CET 2000

Vazeni pratele,
resim takovy zcela bezny problem. Potreboval bych ziskat statistiky o
rozhrani IN/OUT (eth0) ale prubezne .. netusim jak na to zkousel jsem IPTRAF
ale nikde jsem nenasel prubezne hodnoty, Po restartu jede vse na nanovo.
Problem je ale jinde je to cizi PC a ja tam nejsem chsopnej doistalovat PERL
kvuli SPY a MRTG ... nevite nekdo neco o necem podobnem (v lepsim pripade
binarka) ktera by si ukaldala jednou zacast sumarizace aby po restartu byla
"v obraze" ????

predem dekuji za podnetne rady, pripadne kopance spravnym smerem .

s pozdravem MK