Mrtvoly ve WINGs?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Únor 8 00:24:36 CET 2000

Zdravim,

nemate nekdo lepsi povedomi nez ja o tom, jestli lze aplikace psane s
WINGs toolkitem donutit spravne interpretovat mrtve klavesy? Zatim
lze vsechny programy, ktere mi prosly rukama rozdelit na dve skupiny.
Ty, co pisou jenom carkovane znaky a mrtve klavesy nejsou mrtve (napisou
carku, hacek ci krouzek) a ty, co pisou i hackovane znaky, ale pouze
primo pres horni radu klaves, mrtvoly delaji totez, co v pripade jedna.

Dival jsem se do zdrojaku WINGs, ale tam jsem nenasel nic, az na soubor
international.c (nebo podobne, uz jsem to zase smaznul) a v nem prazdnou
funkci I18Init :)

Cekal bych neco jako gtk_set_locale(), ale mozna chci moc?

S pozdravem