patche na RH?

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Úterý Únor 8 02:15:08 CET 2000

P.K. wrote:

> je vubec nejaka sance patchovat jadro u RH 6.1? kdosi me zde
> upozornoval, ze je tam tolik zmen ze to vetsinou nejde a jak jsem se
> presvedcil, skutecne tomu tak je, predevsim na ide patchi, ale zkousel
> jsem tez z 2.2.12 udelat 2.2.14, coz tez to odmitlo. je nutno rekompilovat
> jadro z nejakeho jineho zdroje?

kazdy kernel-xxx.src.rpm obsahuje aj povodne zdrojaky zhodne s tymi na
ftp.kernel.org. Takze staci prislusny patch doplnit medzi ostatne do
.spec suboru (to vsak nezarucuje, ze nebude pripadne kolidovat s inym
patchom, ktory tam uz je). Najjednoduchsie je IMHO zobrat zdrojaky jadra
z /usr/src/redhat/SOURCES, rozbalit ich do /usr/src/linux a tam sa s
nimi hrat do sytosti. Pokial by vadilo, ze nie su takto v .RPM databaze,
tak staci vytvorit nieco ako 'mojejadro.spec', ktore obsahuje

Name:      kernel
Version:   2.2.14
Release:   moje
Copyright: GPL
Packager:  ja
Group:     Base/Kernel

%description
no co to tak asi moze byt, ha ?

%files
/usr/src/linux

a pustit na to 'rpm -bb mojejadro.spec'.

Bedo.