konverze LF ->CR/LF na tisk

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Únor 8 10:57:42 CET 2000

Hmm, to neni uplne presne, Fix star text je vyhlazovani "zubatych fontu",
ale tohle bylo tusim skutecne sekce "LF->CR+LF" a nebo "DOS mode print" nebo
tak nejak.

Ale podle fseho se tazatel vunec nedostal k printtool. Zkuste si z shellu
spustit printtool (pokud je instalovan :-)

BTW: Me se napriklad nepodarilo v RH 6.1 (Ani Mandrake 7.0) spustit stary
dobry controlpanel, ohlasilo to jakousi chybu :-)

Honza