OFFTOPIC RE: slaby pocitac a libc-ova distribuce?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Únor 8 11:20:11 CET 2000

Petr Horak wrote:

> O TYCHTO VECIAS SA SVAMI RAD POROZPRAVAM MIMO KONFERU!!!!
>
> (Neexistuje mesiac v ktorom by sa nenasiel niekdo, kdo by nerypol)
>
> checht ;-)
> nemate nekdo nahodou cesko - slovenskej slovnik ?

Mozog dokaze vedsinu chyb upravit.
Po case si vsetci moji znami vypestovali sposob jak pochopit
co som napisal.

> nejak mne obcas unika smysl :-)))))

nikedi aj mne samemu :(
Ale vies seba strapnit na konfere dobre neviem :(

P.S. na dalsie maili ohladne mojho pravopisu nereagujem!
     Bud si zviknite na moju disgrafiu alebo moje maili necitajte!

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-