BP6 - dobra rada

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Úterý Únor 8 17:11:59 CET 2000

Zdenek Kabelac wrote:

> Zdravim
>
> Pro ty co maji nejake obtize s BP6 boardem.
>
> Po nejake nemale dobe experimentovani jsem s jistym Tony Hoylem
> nasel zpusob jak znacne ustabilnit tento pocitac.
>
> Mohli by ti z Vas, co maji problemy s ruznymi deadlocky vyzkouset
> pridat parametr:
>    "noapic"
> jako option pro boot kernelu.
>
> (tj. upravit prislusne konfigurak lila, grubu nebo co tu kdo pouziva)
>
> Samozrejme pokud Vas system neustoji hodinovou kompilaci kernelu make -j
> 8
> [...]
Jsem spokojeny majitel. Co udela ta option noapic?  Nevypne
to APIC ? Ten je IMHO potreba pro SMP.
Me ze sledovani konference spis prijde, ze tam kazdy zbesile
upgraduje BIOS. Ja mam porad ten puvodni,
a vse mi funguje. Dokonce i sdileni preruseni. Tak nevim.
SMP errory mi to hazelo s 400 pretocenymi na 560.
Ted mam 366 na 520 a vse je OK. Jedine co moc nefungovalo
bylo PREDICTION INTERRUPT u HPT366.

						Dan

--
Daniel Smolik