IP TRAFFIC ANALYZATOR

Vojtech Novacek linux na netcore.cz
Úterý Únor 8 21:45:56 CET 2000

On Mon, 7 Feb 2000, Martin Kalenda wrote:

> Vazeni pratele,
> resim takovy zcela bezny problem. Potreboval bych ziskat statistiky o
> rozhrani IN/OUT (eth0) ale prubezne .. netusim jak na to zkousel jsem IPTRAF
> ale nikde jsem nenasel prubezne hodnoty, Po restartu jede vse na nanovo.
> Problem je ale jinde je to cizi PC a ja tam nejsem chsopnej doistalovat PERL
> kvuli SPY a MRTG ... nevite nekdo neco o necem podobnem (v lepsim pripade
> binarka) ktera by si ukaldala jednou zacast sumarizace aby po restartu byla
> "v obraze" ????

Zkuste balik ipac(napr. na freshmeatu). Program ipacset nastavi podle
konf.souboru pravidla pro ipchains, z cronu se pravidelne spusti program
ipacfetch, ktery hodnoty z ipchains uklada do log souboru. Pomoci ipacsum
zobrazujete data nebo muzete bytvorit grafy.
Velmi jednoduche a dobre pouzitelne, napr.:
ipacsum --timeframe "last week"
ipacsum -t "the day 6 days ago"
ipacsum -t today --filter smtp_in
ipacsum --starttime 20000101 --endtime 20000202165959 --gif /tmp
Jo, a treba do rc.local si dejte spousteni ipacset...

S pozdravem

--

	Vojtech Novacek		_-