FAQ: Re: instalace na RH6.1 na UDMA/66

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Úterý Únor 8 01:44:18 CET 2000

Stanislav Meduna wrote:
> To ma tu nevyhodu, ze treba otvarat masinu a mat volny
> IDE kabel - ten dodany UDMA66 totiz do standardneho
> nejde pichnut (aspon mne nesiel - jedna diera je zaslepena).

Musite samozrejme pouzit obycejny 40-ti zilovy IDE kabel.

> Ked som sa s tym hral, podla toho howto mi to fungovalo,
> aj ked s rychlostou 2 MB/s alebo nieco podobneho.
> Vykaslal som sa na to, kym support nebude dalej
> (tak v Linuxe, ako aj pre NT-cka - oba su na mna
> prilis experimentalne, po flashnuti noveho BIOS-u
> povodny NT driver HPT-cko vobec nenasiel a.p.).

Na pomalem disku WD 5400ot/min, ale podporujicim UDMA66,
mam rychlost (podle hdparmu) 12.6 MB/s.

> Pravda. Este som nepocul, ze by mal niekto problemy
> pri 39 MHz, ale 42 MHz sa uz dokazatelne s niektorymi
> diskami rado nema. Potom uz skusit 92 MHz a tretinovu
> PCI zbernicu :-)

Vyse uvedeny disk (WD) nema problemy ani s 42 MHz. V druhem pocitaci
mam Maxtor 3.4GB, kteremu vadi cokoliv nad 33 MHz (nastesti mi to
tolik nevadi, protoze pocitac bezi s FSB 100 MHz :)

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .