X se kousne + X Font Server

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Úterý Únor 8 02:13:33 CET 2000

Lex wrote:

> 1) Mam problem. Kdyz spustim X pomoci prikazu startx tak bezi, zacnu na nem
> pracovat (cokoli delat) a po par minutach (nekdy 2, jindy 10) se mi kousne
> (zkratka zatuhne mys, nereaguje na zadne klavesy, nic). Poradte prosim co s
> tim.

To je divne, nemate pretaktovany pocitac ? Vytuhne jenom X, nebo cely
Linux ? Jde sestrelit z jineho terminalu ?

> 2) Nevim jak nakonfigurovat start X Font Serveru na RH6.1. Pri startu
> systemu se nespusti a kdyz ho zkousim spoustet manualne, tak se kousne.

Mate skript xfs v /etc/rc.d/init.d ?

Jak ho zkousite spoustet ? ./xfs start ?

Muzete zkusit preinstalovat xfs

rpm -e XFree86-xfs-verze
rpm -i XFree86-xfs-verze.i386.rpm

Podivejte se do /etc/X11/XF86Config, jestli mate X nakonfigurovan, aby
pouzival xfs. Jestli ano a X se rozbehne, tak pravdepodobne mate xfs
spusteny.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .