Fonty v GS6

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 9 00:28:32 CET 2000

   From: Michal Krause <michal na krause.cz>
   Date: Tue, 8 Feb 2000 22:12:05 +0100

Ahoj,

ano, testuji gs již poměrně dlouho a chybějící kerny a jsem už reportoval, ale
zatím nic :-( Já je dodělávat nebudu :-)

   > Dobra, take se pridam. Jenom tak mimochodem :) pry GS6 podporuje pri
   > zapisu PDF skoro vsechno, co Distiller a tedy snad i kompresi, takze by
   > mohly byt vysledne soubory vyrazne mensi. Nemam to vyzkouseno, neb jsem
   > se jeste nedostal ani ke stazeni :)

Ano i tady :-) Gs ve verzi 6.0 umí téměř totéž co distiller, vkládat fonty
apod. V některých případech ještě ne zcela dobře, mám v diplomce např. jeden
font, který gs předělá na bitmapu :-( Ale v 95% pracuje bez problémů. Zbytek
byl reportován pro verzi 5.99, ale odpovědi žádné.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz