ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Únor 9 10:15:18 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry den,
>
> 	v posledni dobe jsem dostal nekolik zadosti o zpristupneni archivu
> teto konference ve formatu, ktery by bylo mozno off-line cist. Zatim vzdycky
> jsem se stavel proti tomu, protoze v takovemto pripade je vzdycky
> jednodussi vyextrahovat adresy lidi a pouzivat to ke spamovani.
             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 Proc by si nekdo daval tolik prace. Staci si udelat nejaky automat
posadit ho za sendmail prihlasit do konference a parsovat dopisy
a jen koukat jak mi pribyvaji v nejake SQL adresy. Pokud to udelate
u cca 20 konferenci tak mate zasobu na spam..

 Myslim (nezkousel jsem to!), ze je to prace na jedno odpoledne.

 Takze zverejneni archivu bych se nebal. Kazdy kdo nekam pise dopis
musi pocitat s tim, ze jeho osoba se "zverejnuje". To je jen naivni
predstava nekterych lidi ze email, RC ..atd jsou vec tajemna a
neverejna.

						Karel