ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Únor 9 11:05:06 CET 2000

Zdravim

Ja myslim, ze jde v tomto pripade predevsim o obsah tech zprav, takze by nebyl
vubec zadny problem z archivu proste radek From vymazat jeste pred distribuci a
byl by pokoj od spameru i od zbytecnych diskuzi.
( zvlaste kdyz to trva napsat jen 30 vterin )

Rozhodne se primlouvam za zpristupneni archivu i pro lidi kteri nemaji pristup k
inetu pevnou linkou.

Michal

--
Michal Weinfurtner