Pomoc se skriptem

Jan Kurik kurik na amis.cz
Středa Únor 9 11:12:11 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, Cyril Fischer wrote:

> Potreboval bych skript, ktery
> 1. pusti ghostscript
>           gs -sDEVICE=pcxmono -sOutputFile=/tmp/strana%d.pcx
> command_line_parametr.ps
>  nejlepe na pozadi
> 2.  stranky, ktere postupne vypadnou z gs prozene filtrem
>         pcx2pcl1 strana%d.pcx  strana%d.hp
> 3. a vysledek posle na tiskarnu, zrejme pres lpr (muze ne-root nejak
> psat rovnou na /dev/lp0 ?)
>
> Kdybych to udelal rovnou, jak to je, budou se postupne delat bitmapy
> vsech stranek. Slo by to zaridit nejak tak, aby se ze skriptu ovladalo,
> [...]

  Moc nerozumim tomu, proc to takto chcete delat.

  1. GhostScript muze primo konvertovat PS do PCL
  2. Pokud Vam jde o to, aby se kazda stranka odesilala zvlast, predradil
bych GhostScriptu treba a2ps filtr, ktery mi prichozi PostScriptovy soubor
"roztrha" na jednotlive stranky.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>