Samba - jde zmenit heslo z win pro ucet v sambe ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Únor 9 12:15:23 CET 2000

Zdravim

mam nasleduji problem -

samba-2.0.5a-12 , redhat 6.1 , kryptovana hesla v /etc/smbpasswd , vypnuta
synchronizace s unix pass , password a username level = 8 .

Windows 98 klient - neprihlasuje se do domeny (samba dela jen browser)
pouze si namapovava disky a tiskarny . Ucet ma stejne heslo do windows
jako na sambu - oboji funguje - po prihlaseni do win se namapuji disky.

Zkousim zmenit heslo z win prikazem -

net password \\server ucet stareheslo noveheslo

po chvili cekani mi to zahlasi chybu 86 ze heslo nesouhlasi a v logu
samby se objevi -

[2000/02/09 11:31:42, 0] smbd/chgpasswd.c:check_lanman_password(519)
  check_lanman_password: old password doesn't match.

zrejme mu nesouhlasi to stareheslo s tim co ma v /etc/smbpasswd , ale
pritom se pres nej necha v pohode pripojit disk, takze musi byt OK.

Delam nekde chybu ? Funguje to nekomu v tehle konfiguraci ?