ATI Rage Pro, CDROM

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Středa Únor 9 13:17:26 CET 2000

 Mel bych dva dotazy, prvni se tyka Mach64 Xserveru. Pri kazdem prepnuti
 mezi grafickou a textovou konzoli se mi totiz vypise nasledujici chybova
 hlaska:

 mach64ProgramClkMach64CT: Warning: Q < 10.66666667

 Jak vidno neni to zrejme zadna fatalni chyba, ale rad bych vedel co to
 znamena, pripadne jak to odstranit. Vi to nekdo?

 Druhy se tyka CDROM. Mam starsi Mitsumi double speed pripojenou pres
 ATAPI IDE (tedy neni potreba specielni driver 'mcd.c', pouzivam klasicky
 ide CDROM Uniform driver). Po upgrade na RedHat 6.1 (z 5.1, kde to myslim
 nedelalo, ale nejsem si tim 100% jist) mi mechanika cte CD-R (MS Joilet)
 rychlosti asi 4-10kB/s, coz uznate neni ani jako z floppyny. Lisovana CD
 to cte normalne (tedy asi 300kB/s). Koukal jsem do dokumentace k CDROM
 driveru a od minule tam jsou nejake zmeny, ale ze by to bylo tim?  Pod
 alternativnim systemem Windows98 to chodi jak ma.
 Do dnes jsem s doublespeedkou vystacil a nechce se mi prechazet na neco,
 co kdyz nastartuje, vydava zvuk solidniho ventilatoru.

  Adam Pribyl