Numericka klavesnice v ncurses aplikacich

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Středa Únor 9 13:19:35 CET 2000

9 Feb 2000 12:03:05 +0100 Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> napsal:

> Aspon nektere terminaly umi numpad provozovat ve dvou rezimech:
> numerickem a "aplikacnim" (viz polozky "Enable Application Keypad",
> "Enable Application Cursor Keys" v xtermovem menu). Prepina se to
> (jak jinak) nejakou esc. sekvenci (snad smkx, rmkx).

Jak jsem to zkousel, vim i mc si pri spusteni prepinaji keypad do
aplikacniho modu.

Neznaje 2 rezimy numericke klavesnice jsem to pred casem vyresil
editaci /usr/share/vim/vimrc

---- snip z vimrc ----
if &term=="xterm"
"    nekolik ruznych set jsem odmazal...
     map! Op 0
     map! Oq 1
     map! Or 2
     map! Os 3
     map! Ot 4
     map! Ou 5
     map! Ov 6
     map! Ow 7
     map! Ox 8
     map! Oy 9
     map! On .
endif
---- konec ----
(ty sekvence jsem tam nastrkal pomoci ^V)
Primitivni, ale ucinne :-)
Jen nevim, jestli to nerozhodi jine emulatory (eterm, ...)

martin