ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Hroza Pavel pavel.hroza na grupoantolin.es
Středa Únor 9 13:32:55 CET 2000

> Od: Ing. Pavel PaJaSoft Janousek [mailto:pajasoft na fonet.cz]
> 	Je otazka, zda-li off-line kompresi skutecne tolik
> usetrime. Myslim, ze
> kazdy, kdo by tuto konferu off-line potreboval, pak nepotrebuje cist
> 1000 mailu/mesic, ale nepochybne bude vyhledavat. A k cemu by pak byl
> on-line search? Stahnout si pak muze pomoci nejakeho HTTP downloadera
> patricny result searchu vcetne vsech prispevku na dane tema.
Nikoho nic nenuti to pouzivat, stahovat. Treba me by to vyrazne pomohlo,
protoze Linux mam doma a nemam sanci se dostat ke konferenci, takze vyuziti
archivu tmer nulove...

> 	Osobne bych otazku polozil jinak - zda-li objem mailu /
> mesic v TGZ
> forme skutecne usetri cas (penize) uzivatelum pri nutnosti
> stahovat cely
> mesic nez byt chvili na lince (v dial-up I2000 je hodina neco
> pres 10 Kc
> ve slabem provozu), on-line si vyhledat co hledam a teprve pak si
> stahnout patricne prispevky.

Kdo chce, muze to delat tak, kdo chce, zase jinak. Nemyslim si, ze narocnost
tohoto reseni (tgz) by byla natolik vysoka, ze by se to nevyplatilo delat...

A ja si radeji necham pres noc po pomale pevne lince stahovat tgz,nez bych
prohledaval archiv (to by mi zabralo dopoledne, nez bych neco nasel).

Jsem jednoznacne PRO...

Pavel Hroza