ADMIN: Archiv konference jako .tgz

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Únor 9 17:32:21 CET 2000

On 09/02/2000, Tomas Kouba wrote:
> From: Michal Krause <michal na krause.cz>
>
> Muzete prosim tuto lakonickou vetu rozvest? Tedy pokud se nejedna o
> extrakci adres.

Presne to jsem myslel. Jelikoz mam pocit, ze jsem byl spatne pochopen vicero
lidmi, podotykam, ze jsem tim chtel rici "myslim, ze tento zpusob obrany
proti extrakci adres neni dobry napad". Co se me tyka, tak bych to
neresil vubec - jak bylo receno, asi tezko nekdo ciha za rohem, aby
vysosal seznam ucastniku tento konference a navic povazuji adresu autora
za dulezity udaj, nebot nekdy se muze hodit kontaktovat primo jeho a
netlacit to pres konferu.

S pozdravem