obmedzenie na 64k UID

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Středa Únor 9 17:52:21 CET 2000

> A to chcete vic ceho presne? Uzivatelu s login pravem?
v podstate presne tak

> Slovy djb: "Jaky problem chcete vyresit?"
to mam prave zakazane rozpravat ...
ale ide o >64k plnohodnotnych uzivatelov

> V tom by problem byt nemel.
z toho co som sa medzicasom dozvedel tak v 2.2.x koli POSIX compliant
problem je ale vraj v 2.3.x je to uz 32bit .... najde sa kernel hacker co
to objasni presnejsie ?

> Tam by problem byt mohl. (No nevim...)

> A napadlo vas, jak udelat treba /etc/passwd pro >64k uzivatelu? :-)
> Takove sekvencni prohlizeni, to by nebyla zadna sranda...
pam ? a passwd v databaze alebo LDAP ? :)))))

> Ne, vazne, jaky problem chcete vyresit? Opravdu na to potrebujete
> uid?
principialne by som to cele dokazal obist aj vitrualnymi usermi ale
nerobim (teda nebudem to robit ) sam a dostal som za ulohu zistit ako to
vlasnte naozaj je ....

							Jan Matis