OT: From: Was: [Re: ADMIN: Archiv konference jako .tgz]

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Únor 9 18:33:35 CET 2000

Petr Novotny wrote:
> Ten mail ve From: ovsem stale je dostupny v online archivu. Takze
> kdo chce, tak ho najde - a kdo nechce, bude otravovat stejne.
>
> Muj nazor je - zverejnit, ale nejdriv to prohnat jednoduchym filtrem,
> ktery matchuje vsechny veci ve tvaru neco na neco.neco a
> "zacernuje" je jako "xxx na xxx.xxx" (nebo treba yyy na yyy.yyy, at
> to projde skrz mravnostni filtry :-)). V pripade potreby je spravna
> adresa v online archivu. Stejne tak je spravny text v online archivu v
> pripade, ze by to ten "zacernovaci" filtr prehnal.

Ja si myslim, ze je to uplne zbytecna paranoia. Nejak si nedovedu
predstavit opravdoveho spammera, ktery se bude zabyvat zcela
individualnim pristupem k archivu konference linux na linux.cz, kdyz si
muze uplne to same stahnout pres newsy, a to naprosto stejnou metodikou
pro vsech nejakych 70000 newsgroups, co existuji.

Alespon pro me je velmi dulezite vedet, kdo prispevek psal.

Kdo nechce byt obtezovan spamem, ma radu moznosti, jak ho omezit
(upravena adresa, adresa vedouci do /dev/null, MAPS, ORBS,...)

Moje osobni zkusenost je takova, ze svoji pravou mailovou adresu uz 4
roky pisu vsude mozne, pisu do vsech moznych newsu, je na webu atd. - a
dostavam denne tak maximalne 3 maily, ktee by se daly oznacit za spam.

Zdravi

Petr Soucek