prezentace Linuxu

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Únor 9 18:39:13 CET 2000

Milos Prudek <prudek na nembv.cz> wrote:
 : Existuje nejaky skriptovaci program pro X (nebo rovnou pro KDE), ktery
 : by si zapamatoval co delam na desktopu, a pak kdykoliv zopakoval?
 : Nejlepe vcetne zablokovani klavesnice cili "Unattended show", ale neni
 : podminkou.

asi velmi nepomozem... kedysi ked som hladal cosi uplne ine som na nieco
take natrafil, bohuzial si nepamatam ani ako sa to volalo ani  kde to bolo
:-\
ale existuje

bol to nejaky modul do kernelu alebo nieco podobne
(a tykalo sa to vseobecne klavesnice, nielen Xov)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |