kompilace GD.pm - vyreseno..castecne

Středa Únor 9 21:47:36 CET 2000

mario (mario na itnet.cz) wrote:
:
: "Leos Bitto" <bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz> p=ED=B9e v diskusn=EDm =
: p=F8=EDsp=ECvku news:87s2sd$o54$1 na ns.felk.cvut.cz...
: >=20
: > Protirecite si. GD 1.23 umi jen GIF (ne PNG).
:
: ted mi napadlo, ze si mozna nerozumime. pokud myslite gd knihovnu (ne =
: GD), tak tu mam ve verzi 1.7.3=20

Ano, presne takhle jsem to myslel. Ted mi ovsem nezbyva nez kapitulovat.
Jen pro jistotu si ale jeste jednou zkuste prekontrolovat ze doopravdy
pouzivate tu pravou verzi knihovny, kterou si myslite ze pouzivate.

Leos Bitto