Zacatek??????

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Středa Únor 9 23:49:33 CET 2000

tief na hit.sk wrote:

> Odporucam zacat z REDHAT 6.1 CZ.
> Instalacia je pomerne jednoducha, vacsinou to steka na cloveka
> v cestine/slovencine, a vraj aj nejaka schopna prirucka k tomu
> je.

ale taky se pak musite smirit s tim, ze mate na disku spoustu veci,
ktere nechcete a nikdy nebudete potrebovat, ze vam to pri startu pro
jistotu zkousi detekovat skkoro vsechen hardware, ktery to zna, ze kdyz
si na svou dialup workstation budete chtit instalovat elnet/finger
klient, tak vam to tam nacpe i patricny daemon atd.

ja instaluju rh tak, ze volim expert instalaci, select individual
packages, vyberu jen to, co opravdu budu potrebovat (btw, u 6.1
instalator po stisknuti f1 nezobrazuje informace o danem rpm.
vubec se mi to nelibi. kdo za to muze?), naistaluju to, rebootuju a
zacnu odmazavat rpmka, ktere jsem si "neobjednal". (obvykle 10-20),pote
hodinku ci dve edituju initscripty a pokud to vse vyjde, skoncim u
systemu, ktery jsem schopen akceptovat.

to vse nedelam proto, ze mam malo mista na disku, ale proto, ze na nem
nechci mit bordel.

pokud tedy chce zacatecnik system aspon trochu "na miru", tak rh nic
moc. a i zacatecnikovi se mozna nelibi, kdyz ma na disku kernel-pcmcia
spolu s raidtools, kdyz on z toho nevyuzije nic a nekdo jiny maximalne
polovicku.

moznost volit za behu z 5+ window manageru je taky hezka vec, ale
moznost mit jen ten svuj by taky nebyla k zahozeni.

nemam nic proti linuxu, ale rh je svinstvo.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU