slow linux

Pavel Reznicek rez20um na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Únor 9 23:03:06 CET 2000

> 1. Nastavil jsem si automaticke bootovani do grafickeho prostredi, pak jsem
> trochu experimentoval ze souborem XF86Config a nedopadlo to dobre :-( Ihned
> po startu se to snazi nahodit X Window, obrazovka zacne blikat a ja nemuzu
> ten XF86Config opravit. Nevite jak z teto situace ven? (Preinstalovavat se
> mi to nechce. Bylo by to dneska uz po pate.).

ja jsem to resil tim, ze pri bootu do lila napises: linux 1
(pokud mas jeste puvodni jadro)
a v single opravis nastaveni Xwin.. napr programem Xconfigurator (ktery
podle mych zkusenosti jeste XF86Config nepodrbal..

> 3. Funguje mi vsechno strasne pomalu. Ve Win95 mi sezere MP3 60% vykonu a
> prehravac XMMX nebo jak se jmenuje a) sezere 30MB pameti b) stracne skube
> (Cyrix166, 32MB ram)
mozna by bylo dobre pohrat si trochu s konfiguraci a podivat se, jestli
nemas spustene nejake zbytecnosti.. pripadne bych uvazoval o zmene ci
prekonfiguraci okenniho manazeru (predpokladam, ze mas gnome, nebo KDE),
ja mam p100 a KDE jsem zavrhl.. pokud chces vyzkouset svizny manazer, zkus
fvwm, melo by stacit udelat nasledujici:

cd
echo "exec fvwm" > .Xclients
chmod 755 .Xclients

(aspon co si vzpominam)