AC slovnik - cannot execute binary file

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Únor 9 21:14:46 CET 2000

On 09/02/2000, Zdenek Krepela wrote:

> potreboval bych poradit jak spustit slovnik z www.intersoft.cz
> Stale mi to tvrdi ze $SUBJ. IMHO je to prelozeno jeste pod
> libc 5. Existuje nejaky zpusob jak to spustit pod RedHat 6.0 a
> vic.

Ta hlaska znamena, ze jadro nerozpoznalo obsah te binarky. Coz v praxi
obvykle znamena, ze binarka neni elf, ale a.out a v jadre pro to chybi
podpora. Podivejte se do toho programu treba v mc, elf binarka by
zacinala _ELF (kde _ supluje znak 0x7F).

Druha moznost je, ze soubor je treba gzipovany. Pozor na to, mc to pozna
a rozpakuje ho on fly, takze je lepe presvedcit se napriklad pomoci
less.

S pozdravem