slow linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Únor 10 06:15:12 CET 2000

Michal Kwolek pise:
> Nainstaloval jsem si RedHat 6.1 + GNOME. Mam tyto dotazy:
>
> 1. Nastavil jsem si automaticke bootovani do grafickeho prostredi, pak
> jsem
> trochu experimentoval ze souborem XF86Config a nedopadlo to dobre :-(
> Ihned
> po startu se to snazi nahodit X Window, obrazovka zacne blikat a ja nemuzu
> ten XF86Config opravit. Nevite jak z teto situace ven? (Preinstalovavat se
> mi to nechce. Bylo by to dneska uz po pate.).

Nestacilo by proste jen kombinaci ALT+F2 (nebo jinou F) prepnout na textovou
konzoli, tam se prihlasit a opravit chyby v XF86Config? Me se stala obdobna
vec, kdyz jsem si spatne nakonfiguroval v XF86Configu fontserver a po
rebootu kvuli tomu nechtela nabehnout X-ka, protoze jsem mel rovnez
nastavene bootovani do grafiky.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz