nastavenie atributov noveho suboru

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Únor 10 07:47:57 CET 2000

> ako zaciatocnik mam taky zrejme banalny problem ( pre mna nie ) :
>
> nastavenie atributov pre novy subor , resp. modifikovany je v mojom Mandrake 6.1 : rw-r----- .
> Pri pouziti MARS_NWE , ked uzivatelia s pravami group ( rwx ) v adresari vytvoria alebo modifikuju subor , tak ma nastvene atributy iba -rwr----- , a  softver , ktory pouzivaju vyzaduje (min) -rw-rw-> ma problemy s pristupmi k suborom )
> Moholo by mi niekto poradit ?

V konfiguraku (/etc/nwserv.conf) je :

a) sekce 9, definujici default mod pro vytvarene adresare/soubory.
Prikad :

9   0755   0664

b) sekce 1, definujici pripojene svazky, muze mit jako parametr
default mod, ktery ma prednost pred hodotami ze sekce 9. Priklad :

1	PRIVAT	~/privat	kO	700	600
1	WORLD	/var/world	kiO	777	666

Dalsi info (vc. techto prikladu) viz stranky Milana Kerslagera,
konkretne :

http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/Mars.html

> dakujem

Neni zac.

Mozna by bylo lepsi tyto dotazy smerovat do jine konference -
"linware". Viz nize.

Topics for the list:
- LinWare server, its features, installation problems and bugs
- other NetWare emulators
- ncpfs filesystem, NW clients
- using IPX protocol and Novell network under Linux
- IPX routing and router daemons under Linux

The LinWare List list archive is available at URL
ftp://klokan.sh.cvut.cz/pub/listserv/linware .

Send your list postings to address: "linware na sh.cvut.cz"
Send your list control commands to address: "listserv na sh.cvut.cz"

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s