gateD ?!?

Jan SUSTR J.Sustr na sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 10 10:08:00 CET 2000

    Zdravim,

 po dvou probdelych nocich nad konfiguraci gated ( ver. 3.5 ) pro ospf
rezignuji a vznasim dotaz. Netusite jak by mohla vypadat konfigurace pro
nasledujici situaci??
              ----------
              ----------

                  | ppp0 xxx.xxx.235.253
              ----------
        eth2  | Linux  | eth1
       -------| router |------- xxx.xxx.232.1
xxx.xxx.234.1 ----------
                  |eth0
                  |
                  | xxx.xxx.224.10

   Problem je v tom, ze se mi proste nepodarilo aby chodilo spravne
routovani z klienta na ppp0 do site na eth. Pritom routovani mezi vsemi
eth chodi naprosto v poradku.
   Pokud jsem se pokousel o ping z klienta, tak jsem si pingnul adresy
vsech interfacu (to je snad jasny), ale uz ne jakykoliv jiny stroj ze site
pripojeny na eth. Samozrejmne, ze i z jakehokoliv stroje na eth si
nedopingnu na klienta.
   Vyzkousel jsem snad uplne vse. Probral jsem veskerou dokumentaci,
dokonce jsem se docetl, ze pri potrebe routovat pomoci ospf point-to-point
je potreba definovat stubhosts a podobne, ale jak rikam veskera mnou
zkousena nastaveni gated.conf vedla k jednomu => neroutuje mi ppp0.

   Tak se chci zeptat neresil jste nekdo neco podobneho? Za kazdy postreh
a radu predem diky.

Honza