Numericka klavesnice v ncurses aplikacich

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 10 10:50:13 CET 2000

On Thu, 10 Feb 2000, Michal Krause wrote:

> Diky podivam se na to. Ale ted mi lezi v hlave, proc vlastne pres ssh
> nefunguje to, co lokalne slape dobre. Muze mi to nekdo objasnit?

Priznam se, ze tento thread nectu moc pozorne, ale co v ssh/mc nechodi?
Mne chodi vsechno (tedy na standardni textovem terminalu), nemate nejake
pomatene terminaly nebo terminfo a spol.? Jo a co learn-key?

Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>              http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

Docs:        http://docs.linux.cz                    (big docs archive)
Kim Project: http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/        (process manager)
FTP:         ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/        (C/ncurses/PgSQL)