OT - jak na skript pro www server?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 11:00:09 CET 2000

| Odesílatel: Michal Krause <michal na krause.cz>

| Zkusil bych nejdrive ten script spustit na konzoli (idealni v co
| nejpodobnejsim prostredi, jako pod Apachem). Mozna, ze je tam nejaky
| renonc, ktery zpusobi, ze shell vypise nejake hlasky apod. Dalsi moznost

To uz jsem predtim osetril tak, ze jsem tar presunul az za echa, nepomohlo
to (hlasku uz bych nejak z nej odmazal...).

| je, ze Boa trva na koncich radku \r\n.

Dal jsem je tam v ruznych kobinacich... a porad bez zmeny, at uz s nazvem
skriptu nph-*, nebo "normalnim".

Skript po spusteni na terminalu vypada v poradku (tedy 1-2 vynechane radky
po Content-Type).

Diky moc vsem zucastnenym za pomoc, zkusim popatrat u tvurcu BOA.

Mimochodem, vite nekdo, jak donutit tar, aby byl zticha? Abych pripadne
nemusel odrezavat jeho "povidani" ze vynechava / z cesty atd. az se mi to
pripadne povede rozchodit.

Jeste jednou diky moc.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz