Numericka klavesnice v ncurses aplikacich

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Únor 10 12:35:37 CET 2000

On 10/02/2000, Petr Sturc wrote:

> A neni problem s termcap/terminfo/Translations "na druhe strane"?
> Ja kdyz se pripojim pomoci xiterm pres ssh na sunovskou
> stanici tak mi taky Home/End nechodi, kdezto pri pripojeni na
> linux ano.

xiterm jsem jeste nestihl vyzkouset, takze nevim, co bude delat. Ale
vsechny zminovane veci jsou na obou systemech stejne, TERM je nastaveny
dobre, zkratka zadne anomalie.

Ale jak uz jsem psal, tohle je nejaky obecnejsi problem, zminky o nem
jsem nasel na mnoha mistech Netu. Bohuzel, jedine funkcni reseni mam
zatim pro xterm.

S pozdravem