RH 6.1 instalace tuhne

Petr Kroča konference na compact.cz
Čtvrtek Únor 10 14:26:40 CET 2000

Dobry den,
mam potize s instalaci RH6.1CZ na pocitac, na ktery jsem ho kdysi bez
problemu instaloval.
V HW konfiguraci se nic nezmenilo, akorat jsem vymenil starou CDROMku za
novou kvalitni
TEAC, takze myslim, ze je to spis upgrade nez zmena k horsimu.

Po te, co vyberu balicky pro instalaci vse probiha normalne, az do momentu,
kdy je vse zkopirovano
na HDD. Od teto chvile se na obrazovku povesi napis PERFORMING POST INSTALL
CONFIGURATION a nechce zmizet.

Pritom RH 6.0 se nainstaluje bez problemu. Nevite nekdo, kde by mohl byt
zakopany pes?

HWINFO (Celeron366, 64MB RAM, 4GB HDD Seagate, Video ATI, Sit Realtek 8139)

Diky
Petr Kroca