Existuje postovni klient podporujici elektronicke podpisy?

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Únor 10 15:51:55 CET 2000

Jan Kasprzak wrote:

> Ivo MACHULDA wrote:
> : Dobry den,
> : marne hledam nejakeho free postovniho klienta pro LINUX. Ktery by umel
> : pouzivat elektronicke podpisy ( SMIME) a zaroven odesilat soubor jako
> : prilohu.

Pokial viem, tak nie. Nikto z OpenSource community nebol schopny rozumne
implementovat S/MIME, aj ked specifikacia je jasna a aj podporne
baliky/kniznice existuju (premail,OpenSSL)

Vacsina terminal-based klientov podporuje len komercne silne
nepostacujuce PGP. Je to aj prirodzene, pretoze tieto MUA nikto komercne
pouzivat nebude.

>         Elektronicke podisy umi spousta klientu (napriklad mutt, elm,
> exmh a asi i dalsi). Otazka je, jestli pouzivat podle me prekonany
> standard S/MIME.

A cim bol ten S/MIME prekonany?

--
                              Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.