SMP na Compaq ProLiant 3000 a systemovy cas

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Únor 10 15:56:34 CET 2000

Daniel Smolik wrote:

> Nekde jsem videl, ze pro SMP kernely by melo byt pri
> kompilaci nastaveno Edhanced Real Time Clock Support je to
> nekde u character devices.

To som mal ... v helpe k Enhanced RTC vsak pisu nieco o polozke "Set
clock in SMP-compliant manner" ktoru som vsak nikde nenasiel ....

--
                              Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.