Kde rastie libgnomeprint.so.3?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Únor 10 10:52:45 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, Marián Belička wrote:

: Nazdar linuxaci!!!
:
: Nedavno som pri surfovani objavil velmi pekny
: program na simulaciu elektro obvodov s nazvom
: Oregano. Predposledna verzia mi chodi super,
: no posledna chce pri instalacii subor libgnomeprint.so.3

Uff.. asi pouziva vyvojovou verzi GNOME, rekl bych, ze primo z CVS ;-(,
takze bych radil a) zkuste prohledat ftp.gnome.org jestli tam nahodou neni
neco jako gnome-print-.. balik

	b) stahnete si z Gnomovskeho CVS posledni vyvojovou verzi GNOMu a
zkompilujte (pokud nejste programator a nemate aspon 600MB volnych a dva
dni casu, nezkousel bych to ;-)

	c) pockejte si na nove GNOME (maximalne par mesicu..;-)

Mimochodem, na te strance toho Oregana neni napsane, ktere knihovny to
potrebuje? Byva to slusnosti. Kdyztak kontaktujte autora / spravce te
stranky

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.