Zacatek??????

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Čtvrtek Únor 10 21:12:48 CET 2000

Pokud se mu to nebude vecne kousat presne na konci instalace. Ja jsem
instaloval RH 6.1 CZ tri dny, jiny nezavisly clovek 2 dny, o dalsich lidech
radeji ani nemluvim. Pravdepodobne je tam nejaky vadny formatovac disku. Ja
jsem nakonec uklidnil RH pomocí DOSovského diskeditu + partmagicu, a ten
druhy nainstaloval starsi verzi a po korektninm zformatovani udelal upgrade.
A znam par lidi, kteri prechazeli z Windows a radi se po pokusu o instalaci
pomoci RH 6.1 CZ k nim zase vratili. Me take moc nechybelo, ale muzu rict,
ze muj slovnik byl docela zajimavy.

Zkratka a dobre, instalace z RH 6.1 CZ dost pravdepodobne ztuhne s nejakou
hlaskou, kterou si uz nepamatuji, ale zacina to nejak "Performing...".
Alespon v mem okoli to delala s velmi vysokou pravdeodobnosti, kterou
odhaduji tak na 98%. A napoprve se nikdy nenainstaloval.

Miloslav Ponkrac

+Odporucam zacat z REDHAT 6.1 CZ.
+Instalacia je pomerne jednoducha, vacsinou to steka na cloveka
+v cestine/slovencine, a vraj aj nejaka schopna prirucka k tomu
+je.

++Chci zacit s linuxem ale nevim jak. Je nekdo ochotnej mi pomoct? asn to
++poprvy nakonfigurovat dal uz se v tom budu topit sam. Nebo nevite aspon o
++nekom?