prohlizeni PDF souboru na textove konsoli

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 10 13:29:36 CET 2000

Pavel Kankovsky pise:

> A co kdyz se pouzije pdf2ps misto pdf2dsc?

Nefunguje. pstotext mi s gs6 vubec nechodi (pstotext 1.7 of 5 June 1998
= verze ze slinku), pokud ho spustim s gs5.5 dostanu na vystupu pouze
^L (form feed). Zkusil jsem pouzit pstotext na nekolik svych TeXovych
dokumentu, pokud jsem pouzil cestu dvi->ps dostal jsem vyborny vysledek
(cesina bez problemu), pokud jsem pouzil pdf->ps nebo dvi->pdf->ps
(narozdil od pdf->ps nejsou vlozene postscriptove fonty) byl vysledek
nepouzitelny.

Nemuzu vyloucit chybu na sve strane, byl bych rad, kdyby to mohl vyzkouset
nekdo dalsi.

--
                                   David Kužela