pouzitelnost vmware

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Čtvrtek Únor 10 21:20:56 CET 2000

Lukas Cirkva wrote:

> Ahoj,
> testoval jsem tento soft v kombinaci linux + virtualne Win 9X, na PIII,
> 128MB RAM pro vmware, a virtualne W95 do souboru a teda nic moc. Sice
> vmware je celkem stabilni, ale obcas se zadrhavala mysicka, grafika
> pomala, silene nenazrany na pamet a HDD se mohl uswapovat. Je pravda, ze
> jsem vmvare dale nekonfiguroval, ale ...
> Jake jsou vase zkusenosti?
> KUKy

Zkousel jste novou (beta)verzi 2.0 ? Mela by byt o dost rychlejsi a
navic podporuje SCSI a ma vubec spoustu vylepseni...

Pokud jde o pamet, tak mozna by vam pomohlo snizit pamet vyhrazenou pro
vsechny virtualni masiny. Pokud mate 128M RAM, tak si urcite minimalne
64M ukroji ale Windowsum da jenom 32M (odhaduji).

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .