HTML soubor s obrazky

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Únor 10 22:07:56 CET 2000

Takze nic takoveho neexistuje.
No skoda, protoze neznam jiny format, ktery by byl tak otevreny jako html
ale soucasne by se vesel do jedineho souboru. Mohl bych pouzit postscript,
pdf nebo dvi, ale tam jsou problemy s jeho ctenim a editaci bez specialnich
nastroju.

Stejne dekuji

Mila Kuchta

P.S.: Pokud by nekdo neco takoveho nasel byl bych mu vdecen za info.

Mila Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:87s6d2$11cu$2 na news.vol.cz...