Abit BP6, HPT366, ATA66

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Únor 10 22:48:14 CET 2000

Zdenek Kabelac <kabi na fi.muni.cz> píše v diskusním
příspěvku:38A2D269.34F4776E na fi.muni.cz...

> Zjevne nemas zapnute DMA
>
> hdparm -d 1 /dev/hda

Zjevne mam zapnute DMA, jinak to jsou ty cca 3MB/s. V jadre mam neco jako
Use DMA when available a kdyz jsem to testoval tak mi take napsal DMA 1,
nebo neco v tom smyslu. Nemohu to ted zkonkrolvat (jsem doma), ale je to
urcite tak.

S pozdravem

Mila Kuchta