pouzitelnost vmware

MIROSLAV.LUDVIK na NEOS.CZ MIROSLAV.LUDVIK na NEOS.CZ
Pátek Únor 11 07:56:26 CET 2000

Nevite jak je to s licenci pro 2 ku Ja jsem se docetl neco v tom smyslu, ze
normalni licence na betu nefunkuje. Dale by me zajimalo zda ta beta
podporuje DirectX, USB a zda prestaly problemy s 2.3.xx kernelama.

Mirek