powerchuteplus - nekomunikuje

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Únor 11 09:04:00 CET 2000

Kabelu existuje mnohem vice nez dva typy. Zalezi na tom kterou UPS pouzivate.
Mate-li Smart UPS pak je treba k tomu aby spravne fungovala kabel  940-0024C.
Mozna ze je problem v tom ze mate na portu ttyS0 jeste nejakou jinou aplikaci
- treba getty ?

Michal

--
Michal Weinfurtner