Problem GNOME a prepinani na virtualni terminaly

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Únor 11 09:15:28 CET 2000

"J.Paryzek" wrote:

> Dobry den.

Vam take

> Zkousel jsem klasicke ALT F1 ALT F2 na dalsi terminal ale pri navratu do Xka
> nejsou jiz X aktivni a
> na obrazovce je mraky hlaseni Xserveru a musi x-akci ukoncit CTRL C.

Vratil jste se na tty, odkud jste Xka spoustel. Vy se ale musite
vratit na prvni graficke tty, kde X bezi -- myslim, ze v RH je to
standardne 7 (tedy zkuste ALT+F7).

> Nekde jsem videl napovedu na prepinani CTR ALT Fx ale to nefunguje take.

Timto se prepina z X zpet na textovou konzoli (X server vetsinou
kombinaci ALT+Fx pouziva jako svoje hotkeys).

> Dekuji za radu.

Neni zac.

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708            personal phone 0603592302