Soffice a cesky tisk

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Únor 11 09:49:46 CET 2000

> Mam problem s tiskem ze Staroffice 5.1 na Linuxu. Po te co jsem provedl
> pocestujici upravy mi vse funguje bezvadne az na tisk. Pri tisku se
> generuje postscriptovy kod s chybou ( na pozadani muzu poslat ).
> Pouzivam na cesky tisk generic printer a ogonkify -SO -CT . Nedeje se

Proc pouzivas ogonkify, IMHO ogonkify je nutno jen pro cesky tisk z
Netscape.
Mne tiskne SO5.1 česky bez problemu a bez ogonkify [RH6.1].

V teto souvislosti mam ale jiny dotaz: Je pravda ze pro funkcnost ceske
klavesnice v SO5.1 je stale nutne pouzivat patchovanou knihovnu Stano
Meduny
a XLIB_FORCE_I18N=1? Jinym zpusobem se mi to nepodarilo rozjet.

--

                                    Jan Klügl