Predelani filesystemu na jiz instalovanem RH6.0

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Pátek Únor 11 11:59:44 CET 2000

On 11 Feb 2000, Petr Novotny wrote:

> [...]
> 1. Poradne si prectete, a odstrante pripadne chyby
> 2. Je treba zjistit, zda vsechny programy preziji softlinkovany /usr.
> Mely by.
>
> $su -
> #mkdir /Adresar/usr
> #cp -a /usr /Adresar/usr
> #rm -rf /usr
> #ln -s /Adresar/usr /usr
> #exit
>

> Jinak je reseni udelat nekde dalsi partition, namountovat ji treba
> jako /mnt/novy, udelat cp -a /usr /mnt/novy, a do /etc/fstab pripsat
> ze /usr je mountpoint, kam se mountuje ta nova partition.

Ja to robim tak ze cast napr. /usr/local skopirujem na inu particiu napr.
/home/usr/linux a na povodne miesto urobim symbolicky link.
Pravdu povediac nerobil som to s /usr ale /var mam cely presunuty do
/usr/var.

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)